الگونيوز
TinyURL یکی از بهترین سایتهای کوتاه کننده لینک در دنیا

اپیزو، بدون شک یکی از برترین سرویسهای ایرانی کوتاه کننده لینک است که امکانات فوقالعاده جذابی را به شما میدهد. ابزاری بسیارقدرتمند برای تجزیه و تحلیل و بهینه سازی لینک های کوتاه که امکان ردیابی نرخ تبدیل را هم به شما می دهد.این ابزار اکانت رایگان ندارد و از قیمت ماهانه ۲۹ دلار شروع می شود. در ادامه تعدادی از بهترین سایت های کوتاه کننده لینک خارجی را معرفی خواهیم کرد. کافی است لینک موردنظر خود را کپی کرده و در باکس مربوطه TinyURL آن را Paste کنید تا شورت لینک خود را تحویل بگیرید. سعی کرده ایم این لیست را بر اساس بهترین ها بچینیم. BudURL بیشتر برای برند ها و کسب و کار ها مناسب است. اگر چه پنهان کردن آدرس اصلی ممکن است به دلایل قانونی برای کسب و کار یا دلایل شخصی باشد اما امکان سو استفاده را فراهم میکند. اغلب نام دامنه تغییر مسیر یافته کوتاهتر از نام اصلی است. تغییر لینک آسان، اسکریپت، ربات تلگرام و… تغییر لینک آسان، ربات تلگرام، اسکریپت و… 

برخی از ارائه دهندگان خدمات کوتاه کردن URL خود را ناخواسته در لیست سیاه اسپم ها قرار داده اند زیرا سعی در استفاده از تغییر مسیر توسط سایتهایی داشته اند که خود آن ها در همان لیست های سیاه هستند. کوتاه کردن لینک در راستای بهبود ظاهر لینک کمک میکند که کاربر به جای آنکه از روی ظاهر عجیب و غریب لینک فکر کند با یک اسپم در طرف است، با یک لینک روشن و واضح مواجه شود. این سرویس یک کوتاه کننده لینک با آدرس دلخواه میباشد. هرچند که نقدهایی به این روش وارد است (از جمله عدم بازدهی مناسب برای ارائه دهنده سرویس کوتاه کننده لینک) اما همچنان متقاضیان خود را دارد. مثلاً شاید بخواهید لینکی را در کانال تلگرامتان قرار دهید و دوست دارید بدانید که چندنفر از طریق این لینک، وارد وبسایتتان شدهاند. این سرویس قابلیت ایجاد کد QR را داشته، در نتیجه کاربران بهراحتی قادر خواهند بود تنها با اسکن کد QR وارد لینک موردنظر شما شوند. ریبرندلی یکی دیگر از سایت های کوتاه کننده لینک خارجی است که مشابه دیگر سرویسهای قبلی بوده و قابلیت یکپارچهسازی با 50 پلتفرم دیگر را دارد. اگر از سرویس قدرتمندی استفاده کنید میتوانید علاوه بر شخصی سازی و برند سازی برای خودتان، از بسیاری از خدمات دیگر نیز استفاده کنید. 

لینکهای بلند به خصوص برای افرادی که تمایل دارند لینک سایت خود را در مکانهای دیگر به اشتراک بگذارند، میتواند مشکلساز شود. تمامی لینک ها در این سرویس کوتاه کننده لینک به صورت مستقیم و بدون تبلیغات مزاحم می باشد. در واقع این لینک ها به طور اختصاصی برای آن سایت ها طراحی شده است. بدین صورت یک لینک کوتاه تحت دامین خودتان در وردپرس خواهید داشت. میتوانید در این سایت ثبتنام کنید و لینکهای خود را به صورت پیشرفتهتر مدیریت کنید. این سرویس در دسامبر ۲۰۰۹ راه اندازی شد و در ابتدا برای Google Toolbar و Feedburner مورد استفاده قرار میگرفت. ردگیری کلیک ها: اگر لینک خود را در جایی مانند تلگرام قرار دهید، دقیق نمی توانید متوجه شوید که چند نفر از طریق تلگرام روی لینک شما کلیک کرده اند و صفحه سایت را دیده اند. این سرویس Short URL از افزونه کوتاه کننده لینک در وردپرس، ربات کوتاه کننده لینک تلگرام و مدیریت حرفهای لینک پشتیبانی کرده و از کنترل پنل بسیار قدرتمندی برخوردار است. همچنین این کوتاه کننده برای مرورگر کروم یک اکستنشن هم دارد که در هر صفحه ای که بودید می توانید سریعا لینک کوتاه شده آن را دریافت کنید. 

این کار به صورت آنلاین و در صفحات وب سرویس کوتاه کننده لینک انجام می شود. TinyURL یکی از بهترین سایتهای کوتاه کننده لینک در دنیا است که کار کوتاه کردن لینک را به سادگی برای کاربر انجام میدهد. این در حالی است که بسیاری از سایت های کوتاه کننده لینک، علاوه بر کوتاه کردن لینک موردنظر اطلاعاتی مربوط به تاریخچه کلیکهای انجام شده روی لینک را نیز به کاربر میدهند. سایت های کوتاه کننده لینک علاوه بر بهبود وضعیت ظاهری لینک، امکان ردیابی و تحلیل کلیکهای هر لینک را برای کاربر فراهم میکنند. در کنار تمام این دلایل باید گفت که با کوتاه کردن لینک امکان کلیکهای دریافتی و بازدیدها از سایت خود را بیشتر خواهید کرد. وان دا یکی از جدیدترین سایت های کوتاه کننده لینک ایرانی است که امکانات پیشرفتهتری در مقایسه با سایر همتایان ایرانی خود دارد. بسیاری از توسعه دهندگان وب ویژگی های توصیفی مورد نظر خود را در URL منتقل میکنند تا به این ترتیب سلسله مراتب داده ها، ساختارهای فرمان یا مسائلی از این قبیل را نشان دهند.

سه شنبه بیست و دوم 11 1398
(0) نظر
برچسب ها :
X